Post by renquipobalgods on Feb 8, 2022 10:00:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke ressurs hack ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Rush - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
veldig bra spill
Kingdom Rush: Origins for Android - Last ned - Anderbot
Disse Tower Defense-spillene er utrolige! Det viser at det ble lagt ned mye tid og krefter på å gjøre dette morsomt. Jeg anbefaler det på det sterkeste, og nyt det!
Strålende
Jeg brukte penger på dette spillet ... som er et flott spill, jeg betalte for en helt men ... telefonen min gikk i stykker, jeg måtte kjøpe en ny ... lastet ned spillet igjen og mistet tydeligvis fremgangen min, helten min , mine penger. Jeg klikket inn på Facebook og tenkte at det var et anlegg for skysparing, men nei... ikke i det hele tatt. Jeg kommer til å fortsette å spille dette fantastiske offline-spillet, men kommer aldri til å bruke en cent til. 😉
Kingdom Rush - Tower Defense Strateegia ysa
Bra spill, men det har ikke blitt oppdatert på et par år, noe som førte til noen problemer med at selve appen lukkes og åpnes som fører til en svart skjerm. Slik at du må lukke den og åpne den igjen. Hadde det ikke vært for det hadde det vært flott. Håper den oppdateres snart.
Så gøy bare må spille det. Elsker strategispill
Morro
Beskrivelse av spillet Kingdom Rush Origins - Tower Defense. The most addicting tower defense game returns in an all-new prequel adventure with your Kingdom
Vel, jeg spilte kongerike rush før. Vil bare laste ned og spille dette spillet igjen og huske tider jeg har likt å forsvare. Må rangere denne applikasjonen 3.7+ går 4 når det gjelder vanskelighetsgrad, spillgrafikk ahm... Enkelhet og jevnhet?? hahahahaha. FreedaaaaMmmM!! hahahahaha
Spill virkelig for å vinne, ikke betal for å vinne. Jeg elsket dette spillet. Det er et flott tårnspill med RTS-elementer. Veldig gøy, jeg tok alle prestasjonene.
Dette spillet er fantastisk! Det er godt balansert og noen ganger kan det være vanskelig, men det er bare gøy! Det er noen ting du kan betale ekte penger for, men de er ikke nødvendige! Jeg elsker også stemmene og nivådesignene og påskeeggene og prestasjonene, totalt sett et fantastisk spill! Definitivt et av de beste (om ikke det beste) telefonspillene som noen gang er laget!
Greit spill. Dessverre blir det forvirret om hva du trykker på. Så å prøve å oppgradere en bygning raskt kan være frustrerende, og når bygningene dine blir til is og du må trykke raskt, er det veldig vanskelig å frigjøre dem.
Men det å tappe for å frigjøre tårn ødela spillet for meg. Isen var ok, men laseren eller hva det var gjorde spillet stressende.
Kult spill, annonsene for å tjene gratis edelstener fungerer ikke, men etter at du har sett annonsene, er det denne innlastingsskjermen som sier "venter på forespørselen din", og jeg ventet i omtrent 15 minutter og den laster fortsatt ingen gratis edelstener. Kan du fikse det? Hvis du fikser det, endrer jeg anmeldelsen til 5 stjerner.
Bra spill, men vanskelig å spille fordi spillet STARTER OM AV SELV! For en stund nå vil jeg legge fra meg telefonen et sekund mellom bølgene (jeg setter den ikke på pause), og så starter den bare spillet på nytt. Ikke bølgen, hele spillet. Jeg skriver vanligvis ikke anmeldelser, men jeg tenkte at jeg burde legge dette ut der.
Kingdom Rush er et unikt spinn på den klassiske TDen med de mobile nærkampenhetene. Hver fiendeenhet føles som en reell trussel og er et godt insentiv til å spille spillet på en ny måte. Oppgraderingstreet både støtter og hemmer dette; Å forplikte seg til én type tårn og bruke stjerner på oppgraderingene er givende for den spillestilen, men lar deg henge tørr når strategien mislykkes.
Har alltid elsket spillet, men det vil ikke starte opp på min galaxy 10. Det fortsetter å krasje etter å ha vist ironhide-logoen. Ganske skuffende fordi jeg elsker dette spillet så mye. Hvis noen vet hvordan jeg kan hjelpe meg med å fikse dette problemet, er jeg alle ører
Beste tårnforsvar
Og så glad du gir en liste over vinnere i vår nominasjon " Beste android strategier": Topp 1: Kingdom Rush Origins. Her er den tredje delen av det
Ganske lett å få med seg. Moro å spille
Hvis du vil ha edelstener til spillet, men ikke vil bruke ekte penger, må du se annonser... bortsett fra at spillet fryser etter at du er ferdig med å se noen annonser, så du må starte spillet på nytt og ikke få edelstenene du så annonsen for 🙄
Et flott spill, men ekstremt enveisbasert seier
Elsker spillet! Super vanedannende! Flott spilling! Jeg ville gitt den fem stjerner, men den fryser hvis jeg går av appen og åpner den igjen (inkludert strøm av). Selv om jeg har det nyeste flaggskipet (Note 10). Den lar meg heller ikke høre på musikk mens jeg bruker den (spotify).
Dette er det beste spillet i verden
Save the Masters Arkadne igre axz
God Tower Defense-spill, men var hardt mot den endelige sjefen
Dette er et spill laget for å rettferdiggjøre mikrotransaksjoner, tøffe betalingsmurer, enten betaler du eller så er det ikke noe annet du kan gjøre
Slå "kampanjen" på 3 timer, og låste opp noen "elite"-nivåer som er mer eller mindre umulige å slå uten å bruke penger. Var en fornøyelig kamp frem til da
Et av de beste TD-spillene der ute. Prestasjoner er kjekt å fullføre. Ville spille igjen og den er offline.
Dette spillet merkes det nesten ingen bugs i og utseendet er bra, så dette blir en 4/5 fra meg! Det er mest på grunn av utseendet og spillopplevelse!
Elsker det. Sønnen min liker det også. Morsomt spill, men de bør gjøre heltene gratis slik at du kan få dem alle uten å betale 😉
Spillet var fantastisk helt til du kommer halvveis og det bare trykker ustanselig på skjermen som en galning, sugd hver gang moro ut av spillet, avinstallert.
Flott lite spill. Du har et kart med en sti, fiender kommer inn på den ene siden, bygg forskjellige tårn for å stoppe og gå til den andre. Jeg nyter det veldig takk.
Jeg har ikke engang lastet inn et nytt spill for første gang, men det setter musikkspilleren min på pause hver gang jeg klikker på noe. Dette er ikke ok, spesielt når jeg har deaktivert lydene og musikken i spillet. Jeg liker musikken min. Spillapper bør ikke sette dem på pause.
Elsker spillet siden jeg var liten. Det er vanskelig på noen nivåer, men et flott spill
We have over 66of the best Strategy Defense games for you! Play online for free at Kongregate, including Bloons TD Kingdom Rush Frontiers,
Jeg liker dette spillet, men det har ikke vært noen oppdateringer eller noe. Men jeg vil at dere skal lage et nytt spill som ligner på dette, bortsett fra at det er et nettspill der det har en historie å spille offline, men det vil også ha en kampting på nett å spille når dere er ferdige med historien og spillet vil Velg tilfeldig at du skal være angriperen eller forsvareren, og det vil være en sanntidskamp, så den andre spilleren spiller angriperen og den andre spiller forsvarer som ville vært ganske morsomt å spille.
Bra spill. Holder deg distrahert i timevis, enkelt. Men feiler når du trenger å sjekke en annen app. Spilte i over 30 minutter i et spill og tapte det på grunn av feilen. Skjer hver gang.
veldig fantastisk awaomley fint spill med mange funksjoner og sanntidskonflikter. har en rekke ting å gjøre og oppgradere! Grunnen til min 3-stjerners anmeldelse er at den gang da jeg fikk dette spillet var det ikke gratis. Jeg brukte penger på å spille det, men nå er det gratis og har ting å kjøpe i spillet, og det er virkelig skuffende. Det er også grunnen til at jeg ikke kjøpte followup:frontier
sprø stil jeg liker dette spillet på en måte som er et ukjent sammenstøt mellom klaner
Mobber løper rett forbi bakkeenheter og får deg til å tilkalle forsterkninger febrilsk. Soldatene dine løper ikke og angriper alt til tross for at fienden er i tårnets sirkel... Nei takk
Men det trenger flere baner
BH BH
Dette er det beste spillet jeg liker🎮💕👍💯og det er veldig kult😌👌👌men for meg er det krasj som sier rapport rapport etter hvert trinn, det er litt irriterende, men hvis du løser det ville det vært flott
Jeg elsker spillet så mye, men hver oppdatering har en tendens til å gjøre lvl vanskeligere for veteran Iron Challenge. Fienden føles vanskeligere å drepe eller polert, ikke som da det ikke var noen strøm på er der. Selv klarte jeg å slå dem alle uten strøm opp, men jeg fikk noen etappe er heldige (meteor regn sprut) som på stedet.